پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

هیگواین،گزینه اول جانشینی "لوا" در بایرن


رئال مادرید هدف اول خود برای خرید در فاز تهاجمی را مدت هاست که انتخاب کرده و این بازیکن کسی نیست جز روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ. به همین دلیل بایرنی ها کمی نگران جدایی مهاجم اول خود هستند.

  به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ

ماه گذشته بود که رسانه های لهستانی خبر علاقه رئال به لواندوفسکی را فاش کردند و کمی بعد آ اس، خبر حضور مدیر برنامه های این مهاجم در ورزشگاه برنابئو برای تماشای بازی رئال و ختافه را بازتاب داد. با انتشار این اخبار، باشگاه بایرن بلافاصله واکنش نشان داد و عنوان کرد که این بازیکن فروشی نیست و اینکه از سوی مدیریت رئال نیز پیشنهادی برای لواندوفسکی به دستشان نرسیده است.

امروز آ اس در گزارشی ویژه، خبر از یک مانع دیگر در راه جذب لواندوفسکی داد. کارلو آنچلوتی، مربی سابق رئال که دو روز پیش به عنوان جانشین گواردیولا از فصل آینده در بایرن معرفی شد، از مدیران این باشگاه درخواست کرده تا تحت هیچ شرایطی بر سر لواندوفسکی با هیچ باشگاهی از جمله رئال وارد مذاکره نشوند.

در حالیکه به نظر می رسد رئال مادرید برای جذب لواندوفسکی ماموریتی غیرممکن در پیش داشته باشد اما شبکه آلمانی SPORT1 امروز ادعا کرد که مدیران بایرن با بررسی همه جوانب، احتمال جدایی لواندوفسکی را نیز در نظر گرفته اند.

آنها قصد دارند در صورت وقوع چنین اتفاقی، با مبلغ فروش لواندوفسکی، گونزالو هیگواین، مهاجم سابق رئال که سومین فصل حضورش در ناپولی را پشت سر می گذارد جذب کنند. هیگواین در فصل جاری و در 17 بازی موفق شده 16 گل برای ناپولی به ثمر برساند و روزهای درخشانی را سپری می کند. از او به عنوان یکی از شانس ها مسلم کفش طلای اروپا نام برده می شود. رقم فسخ قرارداد هیگواین، 94 میلیون یورو است.



منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد