پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

سامر: آنچلوتی همانی بود که می‌خواستیم


مدیر ورزشی بایرن با تحسین آنچلوتی از آمدن او به آلیانس آره نا استقبال کرد.

  به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ  روز گذشته خبری که محافل ورزشی آلمانی ماه‌ها منتظر شنیدنش بودند از سوی هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ اعلام شد. پپ گواردیولا با پایان قراردادش در تابستان 2016 کادر فنی این تیم باواریایی را ترک و جای خود را به کارلو آنچلوتی خواهد داد.
ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی باشگاه بایرن، در گفتگو با شبکه تلویزیونی "اسکای" در باره این تحولات اظهار داشت:" آنچلوتی دقیقا همانی بود که برای مربیگری می‌خواستیم. هیچ مربی دیگری جز او ذهنمان را مشغول نکرده بود."
او با اشاره به اینکه باواریایی‌ها آمادگی خداحافظی گواردیولا را داشتند، افزود:" باشگاه نیاز به برنامه ثابت دارد تا به نوعی امنیت ذهنی ایجاد شود. از نظر سیر زمانی این ماجرا خیلی عالی پیش رفت. ما وظیفه داریم در خدمت باشگاه باشیم و همیشه مهم است که برای احتمالات گوناگون آماده باشیم."
او درمورد سال 2013 که پپ را جانشین یوپ هاینکس کردند هم توضیح داد:" کیفیت کارش خیلی در انتخاب ما تاثیرگذار بود. سه سال پیش شرایط مشابهی با الان داشتیم. گزینه مورد نظرمان گواردیولا بود و من هیچ حرف و تحلیلی راجع به او را از دست نمی‌دادم. حالا هم به نمایندگی از باشگاه اعلام می‌کنم که تا تابستان مربی ما پپ گواردیولاست؛ برای حفظ احترام، بعد از رفتن او راجع به آنچلوتی صحبت خواهیم کرد."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد