پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

تحلیل بیلد از 6 ماه پایانی گواردیولا در بایرن


تحلیلگران "بیلد" به بررسی اینکه در چه صورت گواردیولا خداحافظی باشکوهی با بایرن خواهد داشت پرداختند.

 

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ امروز بالاخره تکلیف ماندن یا نماندن پپ گواردیولا پس از پایان قراردادش با بایرن مونیخ در تابستان 2016 مشخص شد: او خواهد رفت و کارلتو ایتالیایی جایش را خواهد گرفت. در همین رابطه تحریریه "بیلد" آلمان به بررسی احتمالاتی که برای خداحافظی این مربی اسپانیایی می‌شود در نظر گرفت پرداخت.

-تنها با سومین قهرمانی سریالی در بوندسلیگا

-تنها  با قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی، یعنی همانند دستاوردش در فصل 14-2013

-و یا با خاطره خاص کسب قهرمانی سه‌گانه

برای قهرمانی در بوندسلیگا همه چیز فراهم به نظر می‌رسد. بایرنی‌ها با 46 امتیاز و هشت اختلاف با تیم دوم جدول بی‌رقیب در صدر جدول یکه‌تازی می‌کنند. در جام حذفی هم راهی مرحله یک‌چهارم پایانی شده‌اند و با وجود حریفی مثل بوخوم دسته دومی کار دشواری برای رسیدن به نیمه‌نهایی ندارند. و اما در چمپیونزلیگ مسیر صعود به مرحله بعدی دشوارتر به نظر می‌رسد زیرا شاگردان گواردیولا با پشت سر گذاشتن مرحله گروهی، حال در مرحله یک‌هشتم پایانی باید با یوونتوس دیدار کنند که یک پای فینال فصل گذشته همین تورنمنت بوده است. گواردیولا پس از افت نتیجه‌گیری و دو برد شکننده 1 بر 0 اخیر مقابل هانوفر و دارمشتات اذعان کرد:" کمی خسته‌ایم و این روزها نمی‌توانستیم هم تغییرات چندانی در ترکیب خود بددهیم. طی دو ماه اخیر مشکلات متعددی داشتیم از جمله مصدومان زیاد از جمله ریبری، بن‌عطیه، آلابا و گوتزه، که من امیدوارم سال آینده به سلامت به ترکیب تیم بازگردند."
در این شرایط کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس بایرن، نیز راجع به خداحافظی ایده‌آل پپ گفت:" اگر یک مربی در طول سه سال سه بار تیم ما را قهرمان کند، خیلی خوشحال خواهیم شد؛ تمام. البته مسلما دوست داریم چمپیونزلیگ را هم ببریم و من آرزو می‌کنم مثل زمان خداحافظی یوپ هاینکس که سه‌گانه را بردیم، خداحافظی پپ هم با کسب سه‌گانه توأم شود. من تردیدی ندارم که این خواسته به خصوص حالا که جدایی پپ مسجل شده تحقق‌یافتنی خواهد بود."
آنچه روشن است این است که عصر نخستین مربی اسپانیایی بوندسلیگا در تاریخ این لیگ با دستاورد نهایی آن، سنجیده و به خاطر سپرده خواهد شد. بعد از پایان فصل 13-2012 یوپ هاینکس یک تیم قهرمان سه‌گانه را تحویل گواردیولا داد. حال آیا گواردیولا هم می‌تواند تیمش را در چنین موقعیتی به دست جانشینش کارلو آنچلوتی بسپارد؟
توماس مولر در تازه‌ترین اظهاراتش درمورد انگیزه بازیکنان بایرن برای محقق کردن این شرایط جای هیچ تردیدی باقی نگذاشت:" می‌خواهیم همه جام‌های ممکن را درو کنیم. موقعی که یوپ هاینکس ما را مربیگری می‌کرد هم بعد از تعیین تاریخ خداحافظی‌اش بود که سه گانه را بردیم."




منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد