پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

کومان: از رفتن گواردیولا غصه میخورم

ملی‌پوش فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است پپ گواردیولا بزودی از تیمش جدا خواهد شد.

  به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ

از روز گذشته تا کنون موضوع ماندن یا نماندن پپ گواردیولا در بایرن بار دیگر به تیتر نخست رسانه‌های ورزشی آلمان تبدیل شده است.
کینگزلی کومان هم یکی از بازیکنانی است که از جدایی احتمالی گواردیولا از کادر فنی بایرن مونیخ متاسف است. این هافبک فرانسوی که پیش از شروع فصل جاری بوندسلیگا با انتقالی قرضی از یوونتوس ایتالیا به باواریایی‌ها پیوست و درمدتی کوتاه اعتماد مربی اسپانیایی تیم جدیدش را به دست آورد، در مصاحبه با "اسکای اسپورت نیوز" گفت:" اگر پپ از بایرن جدا شود، بسیار ناراحت خواهم شد.
من او را بهترین مربی دنیا می‌دانم. او فردی بود که بیش از هر مربی دیگری باعث رشد و ترقی من شد؛ بیش از هر مربی دیگری به من فرصت بازی داد و مرا از نعمت اعتمادش بهره‌مند ساخت. من مطئنم او هر جای دیگری باشد هم موفق خواهد شد. اگرچه همه چیز به تصمیم خودش بستگی دارد، نه من، اما هر جا هست برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."
گفتنی است کومان تا اینجای فصل جاری در ده بازی برای بایرن به میدان رفته که حاصل آن به ثمر رساندن سه گل بوده است.



منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد