پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

تیاگو آلکانتارا: دخیا مرا به پیوستن به منچستر یونایتد تشویق می کرد

تیاگو آلکانتارا: دخیا مرا به پیوستن به منچستر یونایتد تشویق می کرد

  به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ تیاگو آلکانتارا توسط هم تیمی خود در تیم ملی اسپانیا به پیوستن به منچستر یونایتد تشویق شده است.

به نقل از FourFourTwo تیاگو آلکانتارا-هافبک خوش تکنیک بایرن مونیخ- گفته است، که داوید دخیا-سنگربان اسپانیایی منچستر یونایتد او را به پیوستن به جمع شیاطین سرخ تشویق می کرده است. تیاگو در این خصوص به Daily Mail گفت:

هیچگاه با پیشنهاد جدی از سوی منچستر یونایتد روبرو نشدم. اما داوید دخیا می خواست که به تیم او بروم. او پس از فینال رقابت های زیر 21 سال یورو و شکست دادن ایتالیا، این را با نوشتن یک پیغام روی توپ از من خواست.

فکر می کنم من هم همین کار را برای او می کردم. او یکی از بهترین دروازه بانان جهان است. همیشه دوست دارید در کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی کنید. اما این اتفاق در بایرن مونیخ می افتد!

او در ادامه در خصوص احتمال پیوستن به منچستر یونایتد و لیگ جزیره گفت:

تنها چیزی که اکنون می توانم بگویم، این است که لیگ جزیره لیگ جذابیست. احتمالا این لیگ در ونیا بهترین باشد، اما من در بایرن مونیخ بسیار خوشحالم و از جایگاه و عملکرد خود در این اینجا کاملا راضی هستم.



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد