پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

رویس: اوبا به عنوان مهاجم نوک آزادی زیادی دارد؛ فاصله‌ای که با بایرن داریم به ما برای قهرمانی کمک می‌کند

رویس: اوبا به عنوان مهاجم نوک آزادی زیادی دارد؛ فاصله‌ای که با بایرن داریم به ما برای قهرمانی کمک می‌کند  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ در آستانه درکلاسیکر که با باخت بایرن در بازی قبل، حساسیتی چند برابر به خود می‌بیند، خبرگزاری FourFourTwo  مصاحبه‌ای خواندنی با مارکو رویس و پیر - امریک اوبامیانگ، بتمن و رابین زنبورها ترتیب داد که در ادامه آن را مرور می‌کنیم.

خبرنگار: پیر - امریک، زمانی که به دورتموند پیوستی درباره این باشگاه چه می‌دانستی؟

اوبامیانگ:

همه چیز. من همه چیز را می‌دانستم. دورتموند باشگاه بسیار محبوبی است. بازی‌های آن‌ها و به‌خصوص یان کولر را از زمان نوجوانی به خاطر دارم.

خبرنگار: ابتدا به عنوان وینگر بازی می‌کردی. پستی که به نظر می‌رسد جایگاه واقعی توست. اما چه شد که به مهاجم نوک تبدیل شدی؟

اوبامیانگ:

زمانی که جوان‌تر بودم، آن‌ جلو بازی می‌کردم. اما زمانی که به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شدم، مربیان دوست داشتند از من به عنوان هافبک بازی بگیرند و دلیل آن‌ها قدم‌های بلند من بود. اما من همیشه دوست داشتم یک مهاجم نوک باشم.

خبرنگار: مارکو، تو هم بسیار سریع هستی؛ اما به نظر تو غیر طبیعی نیست سریع‌ترین بازیکن تیم را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب استفاده می‌کنید؟

رویس:

در واقع من فکر می‌کنم همه اینگونه فکر می‌کنند. اما مدافعان قدرتمندی حضور دارند اجازه خلق موقعیت روی توپ‌های بلند را نمی‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود آ‌ن‌ها به صورت غریزی فضای بیشتری به مهاجمان بدهند. این باعث می‌شود که مهاجم نوک بهترین پست برای او (اوبامیانگ) باشد. او به عنوان وینگ راست عالی است، اما آن آزادی را که نیاز دارد را به عنوان مهاجم نوک دارد.

خبرنگار: به نظر می‌رسد بایرن به کسب قهرمانی بسیار نزدیک است. آیا شما برای خود برای کسب عنوان قهرمانی شانسی قائل هستید؟

رویس:

در حال حاضر، بایرن از ما پیش است. این واقعیت است. این به ما برای کم کردن فاصله کمک می‌کند؛ البته ما برای این کار به زمان نیاز داریم. این به معنی اینکه که نمی‌توانیم قهرمانی را به دست آوریم، نیست. به تاریخ ما نگاه کنید. ببینید که چگونه پیش از این قهرمان شده‌ایم.

اوبامیانگ:

من فکر می‌کنم ما می‌توانیم عنوان قهرمانی را با دورتموند کسب کنیم. شاید به‌زودی و شاید در فصل فصل بعد. زیرا ما تیم فوق العاده‌ای داریم. ما سال قبل 2 جام داخلی را از دست دادیم و حالا می‌خواهیم آن‌ها را دست آوریم. همچنین در لیگ اروپا نیز شانس داریم. این دلیلی است که به ترک باشگاه فکر نمی‌کنم. من امیدوارم امسال به جام برسیم.

خبرنگار:

اما با این وجود، باز هم چیزی وجود دارد که تو هیچ گاه به آن نخواهی رسید. تو به احتمال زیاد هیچگاه به جام جهانی نخواهی رفت. با این حساب، چرا گابن را به فرانسه ترجیح دادی؟

اوبامیانگ:

این درست است. اما من با قلبم تصمیم گرفتم، نه با مغزم. شاید بازی در جام جهانی با فرانسه ممکن بود، اما اینکه با گابن به جام جهانی برسم، یا حتی توپ طلا را ببرم، به من انگیزه داد. یکی دیگر از دلایل انتخاب گابن خانواده‌ام بود.  با آن‌ها صحبت کردم و آن‌ها به من گفتند تصمیم درستی گرفته‌ام.

خبرنگار: آیا فکر می‌کنی این همه سفر، برای آمادگی‌ات مشکل ساز نخواهد شد؟

رویس [درباره اوبامیانگ]:

او زیاد سفر و پرواز می‌کند. این درست است. اما مردم چیزهای زیادی را درباره اوبا نمی‌دانند. اما اگر بدانید او چه‌قدر تلاش می‌کند، این سوال را نمی‌پرسید. همین سخت کار کردن بود که باعث شد او به‌عنوان مرد سال قاره آفریقا انتخاب شود.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد